wtorek, 12 kwietnia 2016

Anthony Jones: Nigdy nie zgodziłem się na walkę z Jonem Jonesem na UFC 197


Anthony Johnson twierdzi, że nigdy nie zgodził się na walkę z Jonem Jonesem na UFC 197.

Nie tak dawno po ogłoszeniu przez UFC, że mistrz wagi półciężkiej Daniel Cromier wypada z UFC 197, Denise White ogłosił, że Johnson zaakceptował walkę z Jonesem na ów gali natomiast chwię później zrezygnował zmuszając UFC to wystawienia Ovince Saint Preuxa w zastępstwie.

W poniedziałek drugi w rankingu zawodnik wagi półciężkiej i były kandydat na mistrza opublikował na instagramie serie postów wyjaśniających jego punkt widzenia.
"Ok, wszyscy teraz mi wypominają, że Jon wrzucił mnie pod autobus czy cokolwiek. Nigdy nie zaakceptowałem walki z nim. UFC zaskoczyło mnie pytaniem na ten temat natomiast nie wiedzieli nic na temat mojego niedawnego zabiegu dentystycznego. Mam cztery śruby wstawione w szczękę ok? Więc dlaczego miałbym zgodzić się na walkę a potem mówić, że wcale nie chcę z nim walczyć? To głupie. Mam trochę większe wyczucie jeżeli o to chodzi. Wiec albo UFC mówi mu źle przekazuje informacje, albo ktoś kłamie. Powiedziano mi coś innego a teraz słyszę wersję, która dotarła do Jona."
"Wiem również, że mój kolega z zespołu Kamaru powiedział, że jestem gotowy, ale nie wiedział, że miałem zabieg dentystyczny. Nie wiedział, że miałem wstawione cztery śruby w szczękę w momencie kiedy udzielał tego wywiadu, ponieważ dawno się nie widzieliśmy poza może dwoma razy na sali więc okazywał mi po prostu wsparcie mówiąc, że na pewno będę gotowy."
"Nagrywam te filmiki ponieważ wiszę to swoim fanom. Jestem to winien każdemu żeby mogli dowiedzieć się prawdy u źródła poza słuchaniem i czytaniem tych bzdur od innych ludzi. Słyszycie to ode mnie. Nigdy nie powiedział "ok" na walkę, nie powiedziałem "tak". Więc chciałbym żebyście wiedzieli jaki był układ. Tak jak mówiłem - jest jak jest I życzę wam miłego dnia."
CZYTAJ RÓWNIEŻ:

Jon Jones wnosi o uniewinnienie w sprawie dotyczącej nielegalnych wyścigów. Sprawa za sześć miesięcy. 

Dana White: "Zgrywanie dobrego doprowadziło Jonesa do szału!"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz