piątek, 1 kwietnia 2016

Trener Josego Aldo twierdzi, że Conor McGregor przegra ponownie z Natem Diazem na UFC 200!


Conor McGregor vs Nate Diaz 2 zostało w końcu ogłoszone oficjalnie, natomiast Jose Aldo I Frankie Edgar, którzy przygotowywali się na podejście do "Notoriusa" będą walczyć o pas tymczasowy.

Aldo pokonał Edgara przez jednomyślną decyzję podczas UFC 156 I kto zwycięży ten rewanż dostanie szansę walki z McGregorem.
"Spodziewaliśmy się walki z Conorem ale nie możemy narzekać. Aldo ma zarezerwowaną datę i walkę o pas tymczasowy więc pracujemy na ten tytuł i na kolejną walkę z Conorem. Obaj zawodnicy ewoluowali od tamtego czasu (UFC 156) i na pewno będzie ciekawie zobaczyć ich w nowym wydaniu." - powiedział Andre Pederneiras.

Brazylijski zawodnik wagi piórkowej królował w latach 2009 i 2015 i Pederneiras wierzy, że pojedynek z Edgarem powinien odbywać się o prawdziwy pas ze względu na to, że Conor jest zdrowy i może walczyć.
"Oczywiście, kto nie narzeka na tytuł tymczasowy! naszym celem jest tytuł mistrza. Wyraźnie o tym mówiliśmy poprzednio. Będziemy walczyć tylko o tytuł i to się teraz dzieje. O walce McGregora z Diazem nie mam wiele do powiedzenia. Właściciele UFC mają swoje powody a ja nie mam nic do gadania. Też mam biznes i robię to co przynosi mi największy profit."

To rzeczywiście mogła być decyzja biznesowa, ale Pederneiras nie spodziewał się, że McGregor będzie walczył w wadze do 170 funtów. "To będzie trudniejsze niż za pierwszym razem" - powiedział - "Myślę, że Conor będzie bardziej kontrolował swój zryw żeby znokautować rywala przed opadnięciem z sił i nawet jeśli wygra, co wydaje mi się mało prawdopodobne jest o wiele mniejszy niż zawodnicy w tej kategorii i nie mówię o mistrzu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz